2008年12月7日星期日

shortcut to densya



光圈、快門、ISO、焦距、景深,一次過塞一堆技巧和理論對攝影的初學者來說還真是吃不消。買了DSLR的第二天拍了199張照片,大部份都只是鬧著玩,有手震和out focus、有些將焦點對錯了、有的構圖很混亂、白平衡也調得很差。

不過,誰管呢!

450D下水禮

(說起來,5M一張照片放上網,似乎太誇張了…下次還是先壓一壓吧*汗*)

8 則留言:

  1. 變成了canon人了...

    你部450D買左幾多錢呢?

    回覆刪除
  2. SZE:
    淨機 $4780
    連腳架、相機袋、2張4G卡、保護貼(以上都是雜牌)
    多送一個原裝電池

    那位sales大哥越送越多,完全捉緊了港人愛"攞著數"的心理。

    回覆刪除
  3. 咁鏡頭呢?

    仲要買防潮箱同filter呀!

    回覆刪除
  4. 鏡頭 $5290 (仲貴過部機! @o@)
    真空防潮箱 $380
    filter free (雜牌 約$60)

    Sze又想玩? 齊齊做Canon人啦~

    回覆刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. ha,我已經是nikon人了...

    我有部nikon D60的.

    你個鏡頭係....??其實我想知係咩鏡姐.

    回覆刪除
  7. SZE:
    鏡頭是 EF17-40mm f/4L USM,
    對我來說是非常好的鏡頭了,
    比較麻煩是影夜景,因為沒有IS…

    回覆刪除
  8. 定鏡...?唔怪得咁貴(不過就算唔係都可以好貴),你真捨得呀!新手的我,只會玩kit lens

    我都未影過夜景,下星期會去影下燈飾玩下...

    回覆刪除