2008年12月15日星期一

鬣狗

(今日為廣東話mode)

成日都覺得,當今世上做名人真係好慘。稍有差池,就一定會遭炒作一番,人生可能就咁完蛋。

其實人地做錯事又關你乜事呢?分手情變有需要向公眾交待嗎?被拍裸照又點解要你黎評論?

如果人人平等的話,咁他朝我同人分手,係咪要立即搵狗仔隊咬返我一頭半個月,爆哂我同另一半啲身家底細情史暗病出黎,然後被萬夫所指,從此o係香港抬唔起頭做人?

做傳媒都仲有藉口話自己有必要咁做,因為有新聞價值可賺錢(是否合乎道德就另論了);一般普羅大眾,有必要天天將其掛在嘴邊嗎?

你講多一秒,人地o既痛苦就延長多一分鐘。將心比己,有啲事聽咗就算啦。

3 則留言:

  1. 傳媒就係咁,鐘意小題大做,
    將一件平常小事化到無限大....

    所以我覺得做平凡人最幸福~
    簡簡單單咁過自己喜歡過既日子~

    回覆刪除
  2. 但你依嗰post都系讲紧哦.

    回覆刪除
  3. 奔:
    傳媒和公眾是相輔相成的。若不是公眾喜歡看,傳媒就不會認為該類型事件具有新聞價值。所以若要遏止這種風氣,道理就如戒煙,就是要本身不再耳濡目染啊。

    小瓶子:
    我在說鬣狗的生態喔。妳確定其他人和我說的是一樣嗎?(笑)

    回覆刪除