2008年9月4日星期四

Chrome

咕狗大狗終於推出了新的瀏覽器,用了一天,暫時覺得只是吃得比較少的FireFox (當然,這是由FF改的),沒有太大驚喜。

下載Chrome beta版

不知道何時會推出咕狗OS和gPhone呢?

5 則留言:

  1. 說起來Google的中文叫「谷歌」,聽上去真是$%%*#@#^&**#......

    回覆刪除
  2. 不如叫咯咯算啦 ~

    Chrome 幾好用
    宜家ie 6 睇某d blog 明顯會load 得好慢
    (大約有2-3秒完全做唔到其他野)

    但係我習慣上依然用緊佢,都唔知為乜

    回覆刪除
  3. 我在公司除了測試公司網頁時會用IE和FF之外,其餘時間都用maxthon 2,因為那個right click功能實在太方便。缺點是table有時會走樣…

    回覆刪除
  4. 考慮埋相容性 還有安全性 我還是選IE
    反正我的電腦夠快 :P

    回覆刪除
  5. >CK

    我相信無人會質疑M$的相容性(只和自己的產品相容)和安全性(乜鬼狗屎垃圾都彈個pop-up windows出黎要你confirm)既~

    既然大家都要用M$既野,佢話果隻係馬,大家唯有馬馬聲咁話係囉。

    回覆刪除