2009年9月14日星期一

無聊對話

心情鬱悶,post篇無聊msn文發洩一下。呢篇係我同小c苦某日既對話

凱:

苦:

凱:妳搣緊d咩呀?

苦:搣緊個傻佬

凱:佢的確係抵搣!應該搣佢多d!大快人心

苦:係囉,呢d傻佬成日用槍指住人,實在應該教訓下

凱:但如果唔解決兩個種族嘅衝突嘅話,類似嘅(令人)流汗事件將會再次發生

苦:咁你話應該用咩方法解決兩個品種既衝突呢?

凱:用槍指返個傻佬,然後一齊開槍啦

苦:no no no 咁太唔明智la 咁樣做 每年死2億人都唔夠

凱:咁妳認為點好呢~~

苦:搶左個傻佬把槍,然後好似小吉咁食左佢

凱:跟住好似小吉咁食埋個傻佬

苦:gd~ 咁樣一黎可以解決品種既衝突問題,二黎可以解決世界糧食短缺問題~~~

凱:三黎可以解決我地呢個話題

苦:皆大歡喜~

凱:我麻麻地歡
凱:吉咋喎

苦:咩係"吉咋"??

凱:打少左一d野
凱:

苦:

凱:都叫妳讀多d書啦…唉

苦:

凱:
凱:聽到都覺得苦~ ~ ~ ~ (關讀書咩野事)

苦:

凱:有兩個口既怪胎
凱:小丑眼,十字鼻,兩個口

苦:

凱:然後死剩把口

苦:

凱:我好少睇機械人動畫,不如妳自己開估啦

苦:

凱:
凱:

苦:原來呢個就係"吉咋"~~
苦:正~

凱:其實呢個係 當初無俾人採用到既北京奧運會logo

苦:

凱:

苦:唔怪之得你唔歡啦!

--------------------------
睇完都頂自己唔順,真係夠喇。

1 則留言:

  1. 每次睇返都覺得好好笑~XD
    哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈咳咳咳咳..

    ------------
    既然凱兄post左,咁我唔post la 喎~

    回覆刪除