2009年3月16日星期一

爛gag走爛(難)吖,唔該!

以前睇電視劇,成日會見到啲男主角衝進傾盆大雨之中,對住個天大嗌「點解你要玩我--!」;羅文又有唱過「何必偏偏選中我?」。大家都覺得天大地大,點解係得自己咁黑仔呢?不如學某人咁嚟計一計數(不過更加簡單):
假設上帝一分鐘可以玩5個人,咁佢玩完全港所有人都係用兩年半多啲嘅時間,所以人生中每三兩年跌一跌實屬好平常,同時亦都可以解釋到點解我會每兩年左右就會唔見一次手機。
做咗咁耐人,呢啲大玩笑都中過唔少,雖則次次都雨過天青,但其實份人暗啞底都爛咗七七八八。所以我幾乎每次同人開玩笑,都係帶有爛屬性嘅。就算平時無咩機會講,爛屬性都會潛移默化,喺夢入面表現出嚟。噚晚我就發咗個咁嘅夢:

我係一個電視台攝影隊嘅工作人員,喺度拍梗一班男芭蕾舞者跳舞嘅音樂特輯(唔知點解,背景音樂係Enimem嘅 Lose Yourself)。休息時份我上廁所嗰陣,其中一個芭蕾舞員走咗入嚟,於是兩人一邊fing一邊吹水…
我:「頭先跳得唔錯喎!」
芭:「算係咁啦!跳芭蕾舞係我嘅終身事業,我一定會盡全力嘅!」
我:「你真係『我不入地獄,誰入地獄?』喎!」
芭:「咩嘢話!?」
我:「你嘅人生就係不停咁喺度轉(鑽),遲早落地獄啦!」
芭:「……」

就喺呢個時候,我本來應該瞓梗覺嘅意識突然醒咗一醒,然後對住夢中嘅我講:
「用口語講埋啲食字爛gag,叫人哋點聽得明啊?」
夢中嘅我:「…又係噃!」

夢嘅結局係點,我起身的一刻已經忘得一乾二淨。至少我知道自己除咗發夢都會講爛gag之外,仲可以同夢中嘅自己傾計,睇嚟以後瞓覺都唔駛呻悶囉。

10 則留言:

  1. 哈哈哈哈
    唔悶咪好囉...

    回覆刪除
  2. 橙哥哥,你都好攪笑下喎~
    好似左腦同右腦傾計咁
    唔...咁你用腦的比例應該比其他人多
    咁你係唔係會聰明d呢?

    回覆刪除
  3. 所以....[s]入地獄[/s]芭蕾舞是凱兄潛藏意識中的理想?

    star war的公主沒有遺傳到他媽媽

    回覆刪除
  4. 小星:
    妳前面果句同後面果句聽落都有d似精神分裂=.=

    二等兵:
    殘念です。

    爛人y:
    如果發個夢就是潛意識中的理想的話
    為何我迄今仍未夢見過錢 =.="

    回覆刪除
  5. i do wonder where the idea of 男芭蕾舞者 came from...**maybe yin is rite... **... hum...

    and.. **thinking**... (listening to the music.. hum.. trying to understand what the connection between the music.. and the blog... **continue listening**))

    finished listening.. nop.. dont get it..

    回覆刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  7. 有搞心理嘅人話,呢d唔係精神分裂
    你唔洗驚~

    回覆刪除
  8. 小星:
    咁「搞心理大人」識唔識解埋夢呀?
    我真係百思不得其所呀,d夢咁鬼奇離…

    回覆刪除
  9. 故證明...
    你不是真的愛錢
    錢不是你的理想

    如果真係要好理性咁講...
    錢只不過係達到理想的一個手段

    傳聞精神(人格)分裂的要求很高

    回覆刪除
  10. 除咗個別自己研究,係香港讀心理甚少會講「解夢」,講都輕輕帶過就算。

    回覆刪除