2007年5月22日星期二

拜得水神多自會被強吻

水神回歸聖堂。留言數一晚內暴增數百....
被冠以水神之名可不是蓋的。

聖堂也好久沒這麼熱鬧了…

搶6000篇成功! ya
(但我不要搶6666...我想睡覺 = =)

與此同時,又發現了多啦a夢的真正涵意…

3 則留言:

  1. 講起強吻

    一次Titan與一名伊朗男,一名韓國女,及其他雜人飲酒。伊朗男飲大左,寂莫難耐,居然捉左個韓國女過黎狂錫。

    更神奇係韓國女只係一句「iya」就算,其本上唔算係反抗。我當時諗,如果係港女,一早爆樽扑濕條友,拋低一句:「瘌蛤蟆想食天鵝肉?想創你個心!」

    結果Titan同個韓國女換位,等佢坐遠D。個伊朗男見冇肉食,對Titan怒目而視。本來我真係想爆樽扑濕佢,不過又諗女果個都未出聲,我都冇乜立場講野,於是就咁話時候唔早,及早休息,返房訓覺,由得佢幾條友亂交算數。

    回覆刪除
  2. 哈哈...

    我好耐都無見過「酒後亂性」

    o係我印象之中,韓女唔駛飲酒都係狂野成性
    劇情應該係爆完樽再起飛腳再黎個十字旋風撻
    淨係講iya~ 應該係日本女先會做

    有d出乎意料

    回覆刪除
  3. hahahah ((i guess ppl do need these kinna experience in their life in order to feel -"omg, that was so fregen weird and omg, that happened to me..."))

    anyways.

    = ="" i am glad to hear that da is back =w=" (and gee, the post is really rolling over there too.. **went visited**) its a good thing ^^/

    回覆刪除