2009年10月9日星期五

死機佬搞機

我間雜亂無章嘅房裡面,有一個角落稱為「遺棄物堆填區」。

尋晚突然由堆填區執返部 PSP出嚟,於是心血來潮又想download返幾隻game玩。天知道我幾耐無掂過部PSP…

於是乎我就興致勃勃咁去forum度搵咗幾隻game,順便搵埋個upgrade version嘅程式 (打機小百科:PSP成日都會update version,目的係防止人玩翻版;可惜魔高一丈,到最後總會俾人破解到。所以要玩新game,就要upgrade個翻版software先得!)。

一排無更新,個啲老翻既version code已經出咗一堆:又M33又GenA又KFC,都唔知係乜。唔係好想理解果啲code代表咩嘢,只想快啲打機嘅我,求其就搵咗個睇落最易裝同日期似乎係最後嘅version嚟裝。裝完之後立即放隻新game上去試下,一開~

行唔到喎。

搵返另一隻舊game上去試行…
都係行唔到喎。

頹頹地再試下行個software updater,選下其他option…好!又upgrade完喇!
咦…!?今次連隻game都detect唔到嘅?

非常沮喪地再行個software updater,諗住裝返第一個version…
咦!!!???開唔到個updater嘅!!!???

真係灰爆。最後試吓上網搵個downgrader,睇吓可唔可以變返以前咁樣…
都係行唔到。

睇嚟,部PSP又可以返返去個堆填區度喇…

4 則留言:

  1. 甘惨既? 哈哈...

    回覆刪除
  2. 其實nds都係咁...間唔中有d upgrade version,要up左至裝到d game.

    回覆刪除
  3. 小瓶:
    天意來的…

    Sze:
    我覺得DS upgrade易得多…換file就可以。PSP upgrade得唔好會死機,拎去整先整得返。

    回覆刪除