2009年7月12日星期日

凱恩關西八日豪hea團 ~序~


八日行程完結,感覺如梭似箭。日本太多奇趣之事,大家一定要身置其中細細品味。不過八日以來發行喺我身上嘅某喲經歷,我就希望將來唔會發生喺你哋身上。

為咗方便大家睇我黎緊呢八篇故事,最好先作一下人物介紹:

凱恩:主角,即係我。陰差陽錯跟一班師奶去日本玩。目的為咗影相同埋睇女仔

老媽:即係我老媽。日本之旅策劃人之一。性格陰晴不定,間中火爆

P先生:關鍵人物之一。商人一名,喺世界各地多處都有樓有地有老婆仔女。有錢佬本性,語氣多少帶有囂張。最初計劃寄宿佢屋企。

C奶:關鍵人物之二,老媽的朋友。唔肯洗錢、唔鐘意shopping、兼且年紀大唔肯行。由於出發前一日食野整爛咗隻牙,成個旅程都牙痛,唔食得硬嘢涷嘢酸嘢甜嘢。對我黎講點解今次要黎日本玩係一個

A小姐:老媽嘅朋友。以前曾去過關西。乜都無所謂

W太:老媽嘅朋友。standard師奶性格,愛貪小便宜加上輕度購物狂。今次旅行團原本P先生只招待W夫婦,因為W太周圍同師奶朋友講,所以最後變咗咁多人。

W先生:W太老公同埋P先生老友。好鍚老婆,我估貪小便宜都係佢老婆傳染嘅。

我相信聰明嘅各位睇完以上組合已經知道會發生咩嘢事。不過為俾各位睇下靚相(其實唔係好靚)同發洩吓我啲冤屈氣,未來幾日還望各位不嫌我長氣,多多包涵。

3 則留言:

  1. 其實你班師奶團友都錯唔哂,冇計劃去旅行都可以好有樂趣。如果你可以唔理佢地自己一個人行,都可以唔駛點計劃,反正你影相的話,通街影就得。

    下次黎東京啦,我請你食吉野家,食完你或者會愛上香港吉野家。

    --
    Titan

    回覆刪除
  2. 日本的吉野家,看上去也不是十分難吃吧…

    (不過我有得選擇的話會去松屋囉!)

    回覆刪除
  3. 冇計劃去旅行都可以好有樂趣。 <--他只是為自己開脫!!

    回覆刪除